По-перше, необхідно зробити фото чи відео виявленої проблеми та повний опис – коли клієнт отримав товар, коли виникла проблема, як виявляється, за яких умов – та відправити до нас. Часто буває так, що клієнт не правильно використовує товар – достатньо йому підказати, як робити правильно, щоб вирішити проблему.
 
Якщо проблема не може бути вирішена на стороні клієнта, необхідно вислати товар до нас на діагностику – на її підставі ми зможемо визначити – це шлюб чи неправильне використання товару, підлягає він ремонту, заміні повністю або частково. Також можливий варіант, коли ще на фото або відео ми бачимо, що є явний шлюб і відправляємо клієнту відразу заміну, а він при отриманні заміни відправляє нам бракований виріб.
 
У разі виявлення брака протягом 14 календарних днів з моменту відправки його клієнту (дефекту від виробника), якщо брак за фактом не був виявлений або це було неправильне використання товару клієнтом (не докрутив, не так вставив батарейки тощо),  витрати на доставку оплачуємо ми.
Транспортні витрати на відправку від нас  до клієнта сплачуються нами, якщо від дати продажу  не минуло понад 14 календарних днів.